marți, 25 ianuarie 2011

Luce - Intamplari [ 2011 ]

Luce  - Intamplari 


Versuri : 

Chiar daca nu ma crezi hai hai sa'ti povestesc
Oricum tu nu contezi asa ca nu ma amagesc
Oricum tu ne visezi asa ca las'o balta
Ca orice as zice n'o zic sa ma aflu in treaba
Am fost de fata la batai scandal dupa scandal
Credeam ca'i o prostie cand se vorbea de tribunal
Era o magarie mi se parea banal
Ca lumea din cartiere ar face orice pentru ban
La inceput inceput nu prea credeam ca eram mic
Mi se pareau doar basme asa ca nu faceam nimic
Stateam si tremuram prima data cand am tinut in mana
Un briceag si deja totul nu mai era o gluma
Am avut stari si ocazii cand as fi putut
Sa intep vreunu nu ma gandeam prea mult
Am avut o perioada cand nu stiam ce sa fac
Golan in parnaie sau un golan cu cap ?

' Astea sunt intamplari .. de'ale mele
Le confrunt cu intrebari .. de'ale tale
O sa vezi cate stari  .. de'ale mele
Astupa nelamuriri .. de'ale tale '
 | Bis |

Se vorbea de droguri dar oricum nu prea credeam
Pana am dat de ele mama ce mai trageam
Se vorbea de cocaina heroina si chestii de genu
Inca nu le vedeam da era plin cartieru
Am schimbat anturaju atunci chiar mi'am dat seama
Ca astea chiar exista da tot n'am dat cu palma
Ca astea chiar se misca si imi placea ca suna
Ba va mananca puscaria "haha ce gluma buna "
Nu credeam c'o sa vad puscariasi in viata mea
Da am stat cu multi la masa .. in pula mea
Aveam noi o curva care tacea si sugea
O scuipam o injuram de morti a dracu tot tacea
Pesti , hoti , traficanti de toti am cunoscut
Da m'am retras in banca mea ca nu prea mi'a placut
Mie imi place viata usoara fara prea multe griji
Si sper sa intelegi ceva din ce am zis aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu